lørdag den 3. august 2013

~ Nye sneaks ~


Hey allesammen! Har endelig taget mig sammen til at købe de her bordeaux farvede Puma sneakers. Har kigget på dem i noget tid og nu er de endelig mine <3 Jeg har primært tænkt mig at bruge dem til at danse i, men selvfølgelig også i hverdagen. Her for tiden er der rigtig mange der er begyndt at gå i Adidas sneakers, så jeg følte denne gang for at prøve noget andet. Jeg kan ihvertfald anbefale de her, da jeg synes de er enormt behagelige og super lækre. De er også flotte i andre farver! Jeg gav 600 kr. for de her, men ærligtalt så tror jeg, at det er meget forskelligt i forhold til hvor du køber dem henne! De kan ihvertfald fås Her

1 kommentar:

  1. Har lige kigget din blog igennem, og den er super fin! :)
    Kig gerne forbi min og følg gerne på Bloglovin!
    http://loouwhoo.blogspot.dk

    SvarSlet