onsdag den 17. juli 2013

~ What i recently bought ~



Var for nogle dage siden i København, og faldt så over den virkelig flotte Mulberry pung. Jeg havde længe kigget efter en pung, da jeg ikke havde en, og fandt så denne. Jeg synes den er virkelig lækker både udseendesmæssigt og kvalitetsmæssigt. Elsker personligt også farven på den. Dog kostede den rimelig mange penge, men den var klart alle pengene værd! Desværre kunne jeg ikke finde den på Mulberrys hjemmeside, men jeg købte den ihvertfald i deres butik i København.

 Jeg vil meget gerne høre jeres mening om den, så hvad synes i? xo

3 kommentarer:

  1. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også Mulberry, altid lækkert, stilrent design :)

    Mvh Anja
    http://skoenhedenognoerden.wordpress.com/

    SvarSlet