mandag den 22. april 2013

~ Konfimationshår ~



Her for tiden er der jo mange der skal konfimeres, så derfor tænkte jeg, at jeg ville lave et indlæg med nogle søde frisyrer. Det kunne jo være, at der var nogle, som virkelig ikke vidste hvad for noget hår de ville have den dag, så derfor ville jeg lige komme med lidt inspiration. Selvfølgelig kan de jo også bruges til andre "lejligheder" end kun konfirmation. Jeg synes personligt at de alle sammen er super søde og meget naturlige. Hvis du kunne tænke dig at lave noget lignende, så gå ind på denne hjemmeside. Der kan du lære at lave en masse forskellige, og super flotte frisyrer. Jeg kan virkelig anbefale den!

Link


3 kommentarer:

  1. Super søde frisure allesammen - er specielt vild med den nederst til venstre! :-)
    Kig gerne forbi mig og min venindes blog.

    - Amalie
    www.whenwonderscollide.blogspot.dk

    SvarSlet
  2. they all look so pretty. We definitely want to try these out..we want to move away from our boring poinytails!

    http://mkstyleramblings.blogspot.com.au/

    SvarSlet